Підвищення творчої майстерності
"Той, хто малює, отримує протягом однієї години більше, ніж той хто дев'ять годин дивиться"
Творчий підхід до вирішення будь-якої задачі виникає у дитини тільки в тому випадку, якщо педагог познайомить його з безліччю способів і варіантів її рішення. Вибір того чи іншого прийому при створенні зображення, обумовлений вмінням спостерігати, вдивлятися в навколишній, помічаючи не тільки яскраві, впадають в очі деталі, але і нюанси. Мало навчити дітей ремісничим навичок, прийомів роботи з різними художніми матеріалами, головне - пробудити в них почуття, особистісне ставлення до задуманого твору.
Сьогодні в нашому закладі пройшов майстер клас з нетрадиційних технік малювання для педагогів. В ході ми ознайомлювалися зі спеціальними знаннями і практичними вміннями в області образотворчої діяльності з нетрадиційного малювання.Підвищували рівень майстерності.
Кожен вихователь підготував дуже цікавий матеріал, творче підійшовши до його розказу та показу. В кінці всі залишилися в захваті.